متخصص hpv در تهران

برای درمان زگیل های تناسلی، بهترین راه مراجعه به متخصص HPV است. به هیچ وجه نباید از داروهای بدون نسخه ی زگیل، برای زگیل های تناسلی استفاده کرد؛ چرا که نوع تمامی زگیل ها با هم یکسان نیست و زگیل های تناسلی نیازمند روش های درمانی متفاوتی از جمله کرایوتراپی زگیل تناسلی در تهران هستند که یکی از بهترین روش ها میباشد.

بهترین متخصص hpv در تهران کسی است که به سیستم تناسلی و بیماری های جنسی تسلط کامل داشته باشد. متخصص اورولوژی و متخصص زنان و در درجه ی بعد پزشک متخصص پوست بهترین گزینه برای درمان ویروس اچ پی وی hpv هستند.

گرچه hpv درمان خاصی ندارد ولی روش های مختلفی برای درمان زگیل های تناسلی ناشی از hpv وجود دارند که متخصص HPV می تواند با در نظر گرفتن بسیاری از موارد از جمله تعداد زگیل ها، محل قرارگیری آنها و سلامت کلی شخص، به انتخاب مناسب ترین روش برای بیمار کمک کند.

متخصص HPV چگونه زگیل تناسلی را تشخیص می دهد؟

افراد عموماً از زائده های ناحیه تناسلی خود خجالت می کشند و به همین علت به پزشک مراجعه نمی کنند. در حالی که، مراجعه به متخصص HPV می تواند خیال آنها را راحت کرده و تشخیص و درمان مناسبی نیز برای آن زائده ها دریافت کنند.

متخصص HPV می تواند زگیل های تناسلی را با معاینه در مطب خود تشخیص دهد. گاهی اوقات، کل یا یک تکه از زگیل را برای اطمینان و تأییدیه به آزمایشگاه می فرستد.

درمان زگیل تناسلی توسط متخصص

بعضی از زگیل های تناسلی بدون انجام هیچ گونه درمانی از بین می روند. با این حال، برداشتن زگیل مزایایی نیز به همراه دارد که عبارتند از:

عمل کلیه

درمان زگیل تناسلی ممکن است شامل عمل سرپایی در مطب متخصص HPV یا استفاده از داروهای موضعی روی زگیل ها باشد. این روش ها عبارتند از:

دارو: متخصص HPV عموماً داروهایی موضعی برای درمان زگیل های تناسلی تجویز می کند که فرد می تواند آنها را در خانه و روی زگیل خود استفاده نماید. این داروهای تجویزی می توانند شامل موارد زیر باشند:

عمل و رویه ها: متخصص HPV ممکن است هر کدام از عمل های زیر را در مطب خود انجام دهد:

گاهی این روش ها به بیش از یک جلسه احتیاج دارند.

قرص تکرر ادرار

بعضی مواقع دارویی مانند اینترفرون (یک داروی ضد ویروسی) را به درون زگیل ها تزریق می کنند. این روش معمولاً در صورت عدم موفقیت سایر گزینه ها، مورد استفاده قرار می گیرد.

همواره می توان از متخصص HPV خود در مورد عوارض جانبی احتمالی (مشکلات سلامتی که می تواند در نتیجه درمان ایجاد شود) سوال پرسید.

لازم به ذکر است که این روش های درمانی تنها ظاهر زگیل ها را از بین می برند اما ممکن است ویروس از بدن خارج نشود. در صورت باقی ماندن ویروس، ممکن است زگیل ها عود کنند. علاوه بر این، ویروس می تواند همچنان از طریق رابطه جنسی منتقل شود. استفاده از کاندوم در حین رابطه جنسی می تواند خطر انتقال ویروس را کاهش دهد.

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم