بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی مردان در غرب تهران

افراد اغلب از رشد زگیل تناسلی بر روی ناحیه تناسلی خود احساس خجالت می کنند و به همین دلیل به دکتر متخصص زگیل تناسلی مراجعه نمی کنند. عدم مراجعه ی به موقع و درمان موثر می تواند سبب رشد زگیل ها و پراکندگی آنها به سایر نواحی و حتی شریک یا پارتنر شما شود. متخصص زگیل می تواند با معاینه دقیق زگیل ها و استفاده از کرایوتراپی شما را از شر این مهمان های ناخوانده رها کند.

خوب، به عنوان یک بیماری شایع مقاربتی، پزشکان از جمله متخصصان ارولوژی و زنان مهارت بیشتری نسبت به سایرین در درمان زگیل های تناسلی دارند. دکتر رضا ولی پور متخصص کرایوتراپی زگیل تناسلی در غرب تهران است و چندین سال است که در زمینه ی تشخیص و درمان زگیل فعالیت دارد. 

آشنایی با بیماری عفونتی زگیل تناسلی

عفونت HPV می‌تواند خطر ابتلا به سرطان دستگاه تناسلی در مردان را افزایش دهد. هر چند که این مسئله شایع نیست؛ امّا پیشگیری از آن و رفع این ضایعه در حالت اولیه بهتر است. این عفونت باعث ایجاد زگیل تناسلی می‌شود که در مردان و زنان شایع است. دکتر زگیل تناسلی با بررسی وضعیت بیمار، تصمیماتی را أخذ می ‌کند تا از گسترش و بازگشت بیماری جلوگیری شود.

زگیل تناسلی می‌تواند در مراحل پیشرفته بسیار دردناک باشد و فرد در هنگام ادرار با درد فراوان رو به‌رو خواهد شد. زگیل تناسلی انواع مختلفی دارد که برخی از آن ‌ها مرتبط با سرطان‌ های دستگاه تناسلی هستند و با عنوان سرطان‌ های نادر شناخته می‌شوند. سالانه بیش از ۱۳۰۰۰ نفر از مردان، به این عفونت مبتلا می شوند.

زگیل تناسلی چیست؟

همان ‌طور که اشاره کردیم زگیل تناسلی از HPV یا ویروس پاپیلومای انسانی شکل می ‌گیرد واز طریق رابطه جنسی انتقال داده می ‌شود. ویروس HPV در هر جای بدن می‌ تواند شکل بگیرد، امّا آن دسته که بر روی اندام‌های تناسلی ایجاد می ‌شوند، ظاهری گل کلمی یا تخت و رنگی مشابه رنگ پوست فرد را دارند. زگیل تناسلی می ‌تواند به صورت خفیف ظاهر شود. در این حالت تنها چند لک بر روی آلت شکل می ‌گیرد و ممکن است بیمار تا مدت ‌ها متوجه حضور آن نشود و درمان آن به تأخیر بیافتد. مسئله آن است که حتی در زمانی که عفونت فعالیت کمی دارد، می ‌تواند از فرد مبتلا به فرد سالم دیگری منتقل شود.

طریقه انتقال زگیل تناسلی

همان ‌طور که اشاره کردیم این عفونت از طریق روابط جنسی منتقل می شود. این ویروس در دسته بیماری ‌های آمیزشی قرار می ‌گیرد که هم مردان و هم زنان به آن دچار می ‌شوند. این مسئله حتی در دختران باکره نیز ممکن است اتفاق بیافتد. زگیل تناسلی ممکن است در نقاط مختلفی از آلت تناسلی شکل گیرد از جمله:

اگر فرد به بیماری‌ های مقاربتی دیگری از جمله سیفلیس و هپاتیت مبتلا باشد، شکل ‌گیری علائم زگیل تناسلی زودتر مشاهده می‌شود. ضعف سیستم ایمنی می‌ تواند از دلایل اصلی باشد که بدن به این ویروس مبتلا می‌شود و نمی ‌تواند آن را دفع کند.

علائم زگیل تناسلی در مردان

 زگیل تناسلی در مردان ممکن است در ابتدا با چشم قابل مشاهده نباشد یا آنقدر کوچک باشد که متوجه آن نشوید. همان ‌طور که گفتیم در ابتدا به رنگ پوست یا مقداری تیره‌ تر شکل می‌ گیرند و اگر بزرگ شوند به شکل گلم کلمی بوده و در هنگام لمس ممکن است حالتی صاف یا زبر داشته باشند. ممکن است زگیل به صورت تکی یا خوشه‌ ای در بخش ‌هایی که اشاره کردیم شکل گیرد. دکتر زگیل تناسلی مردان تشخیص خواهد داد که بیماری شما در چه مرحله‌ای قرار دارد و درمان را آغاز خواهد کرد.

درمان زگیل تناسلی

در رابطه با درمان قطعی اچ پی وی در مردان و زنان باید گفت که در حال حاضر درمان قطعی و مشخصی که مخصوص HPV باشد، وجود ندارد. امّا اکثر مشکلات که توسط این ویروس شکل می ‌گیرند، قابل درمان هستند. اگر به زگیل دچار شده باشید دکتر زگیل تناسلی روش‌های درمانی مختلفی را می ‌تواند به شما پیشنهاد دهد. بهتر است در همان مراحل اولیه بیماری به دکتر مراجعه کنید. برای تشخیص اولیه از میزان گسترش این ویروس، می ‌توانید آزمایش مقعدی را انجام دهید. امّا به طور مشخص تست عادی و رایجی برای آن وجود ندارد که نشان دهد که در چه سطحی است و آیا ممکن است فرد را به سرطان مبتلا کند یا خیر.

در بالا اشاره کردیم که درمان قطعی برای عفونت HPV وجود ندارد. امّا مشکلات و عوارض آن قابل درمان است، از جمله زگیل های‌ تناسلی که روش ‌های متعددی برای درمان آن‌ ها وجود دارد. در مرحله اول دکتر زگیل تناسلی کرم‌ هایی را تجویز می‌ کند که فرد در خانه بر روی نواحی مورد نظر قرار دهد. در مراحل پیشرفته‌ تر گاهی نیاز به عمل جراحی یا منجمد کردن (کرایوتراپی) وجود دارد.

درمان زگیل با کرایوتراپی

دکتر زگیل تناسلی می‌ تواند از این طریق، زگیل ‌های متعدد یا بزرگ را درمان کند. کرایوتراپی زگیل تناسلی به عنوان بهترین راه درمان زگیل تناسلی شناخته شده و مزایای زیادی دارد. در این روش دکتر زگیل تناسلی با استفاده از نیتروژن مایع و یک اپلیکاتور پنبه ‌ای یا یک دستگاه مخصوص که پروب کرایو نام دارد، زگیل‌ های موجود را منجمد می ‌کند. سرما به مدت ۱۰ الی ۲۰ ثانیه به محل اعمال می‌شود. اگر زگیل‌ ها بسیار بزرگ باشند، دکتر شما در ابتدا بی‌ حسی موضعی انجام خواهد داد. نکات مثبت این روش آن است که نیاز نیست چندین جلسه به پزشک مراجعه کنید و در یک جلسه در حدود ۱۰ دقیقه درمان صورت می ‌گیرد. می ‌توان گفت این روش سرپایی کمترین آسیب را به پوست شما خواهد رساند و مانع از پیشرفت زگیل به نواحی دیگر خواهد شد.

درمان زگیل با کرایوتراپی

نکات پس از جراحی

البته دقت کنید، دکتر زگیل تناسلی نیز این مسئله را برای شما توضیح خواهد داد که باید بعد از این درمان، مراقبت‌ هایی را انجام دهید. از جمله استفاده از پماد التیام دهنده یا استفاده از کاندوم هنگام مقاربت و … مواردی از این دست هستند که به شما کمک می کنند تا درمان به خوبی و با موفقیت به پایان برسد. انتخاب یک دکتر با تجربه می‌تواند کمک کند تا این درمان با دقت صورت گیرد. دکتر ولی پور متخصص ارولوژی از دکتران با تجربه در زمینه درمان این نوع عفونت ‌ها است و همواره در مطبشان که در غرب تهران واقع شده، آماده راهنمایی شما خواهند بود. می ‌توانید مشکلات و دردهای خود را با ایشان در میان گذاشته و از بهترین درمان برخوردار شوید. سعی کنید در مراحل اولیه بیماری به دکتر مراجعه کنید تا از گسترش آن جلوگیری نمایید و خدای نکرده به بیماری‌های خطرناک ‌تری مانند سرطان دچار نشوید.

جهت گرفتن وقت ویزیت برای درمان زگیل تناسلی از دکتر متخصص زگیل تناسلی در غرب تهران با شماره  ۰۹۱۰۰۹۸۸۲۷۲ تماس بگیرید.

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر Tina شنبه ۳۰ بهمن ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 201 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر این ضایعه در بدن من خطرناکه ؟
    1. تصویر کاربر دکتر رضا ولی پور شنبه ۳۰ بهمن ۰( 2 سال پیش)

      به متخصص پوست مراجعه کنید 

  • تصویر کاربر محسن یکشنبه ۱ اسفند ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 233 مشاهده پرسش
    سلام آیا لیزر درمانی در مطب شما انجام میشود ..چگونه باید نوبت بگیرم و خدمت برسم چون چند زگیل تناسلی دارم .
    1. تصویر کاربر دکتر رضا ولی پور یکشنبه ۱ اسفند ۰( 2 سال پیش)

      آزمایش HPV PCR در آزمایشگاه بیمارستان فرهیختگان از ضایعات  انجام و با جواب آن مراجعه حضوری به اینجانب در کلینیک دیابت تابان روزهای یکشنبه و چهارشنبه ساعت ۳-۶ داشته باشید

  • تصویر کاربر مجتبی یکشنبه ۱۲ دی ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 205 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید ببحشید رو الت تناسلی یه زائدی به وجود اومد خواستم بدونم زگیل تناسلی هستش
    1. تصویر کاربر دکتر رضا ولی پور پنجشنبه ۲ دی ۰( 2 سال پیش)

      عکسها تار هستن مراجعه حضوری جهد معاینه داشته باشید 

    2. تصویر کاربر مجتبی شنبه ۴ دی ۰( 2 سال پیش)
      ببخشید دوبار نگاه میکنید
    3. تصویر کاربر مجتبی شنبه ۴ دی ۰( 2 سال پیش)
      ببخشید دوباره فرستادم
    4. تصویر کاربر دکتر رضا ولی پور یکشنبه ۱۲ دی ۰( 2 سال پیش)

      عکسها تاره 

    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر هانا یکشنبه ۱۴ آذر ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 207 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر ایا اینها زگیل دهانی هستند؟
    من رابطه ی دهانی داشتم و از دیروز حس میکنم چیزی سمت چپ گلوم گیر کرده
    1. تصویر کاربر دکتر رضا ولی پور یکشنبه ۱۴ آذر ۰( 2 سال پیش)

      متخصص گوش و حلق و بیای مراجعه کنید 

  • تصویر کاربر یاشار شنبه ۸ آبان ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 262 مشاهده پرسش
    سلام دکترجان خسته نباشید مزاحم شدم بابت سوالی که دارم خانم بنده اچ پی وی یا زگیل تناسلی گرفته بودن تحت درمان قرار گرفتن و فقط دوتا زگیل پیدا کردن و سوراندن و خوب شدن و تحت درمان دکترهستند و با کاندوم نزدیکی میکنیم ولی من خارش و سوزش روی آلت تناسلیم پیدا میکنم و همینطور خارش پوست بیضه هاو لای پام و زیر بیضه هام...والبته گاهی تبخال میزنی روی کلاهک و ختنه گاهم و سوزس و قرمزی پیدا میکنم البته گاهی بعد خوب میشه بعد چند روز ولی سخت نزدیکی میکنم گاهی خوبم گاهی نه و خارش و سوزش و گاهی این تبخالها دست برنمیداره چندسالی هست به این مشکل دچار شدم چکار باید بکنم روی نزدیکیم و بدنم تاثیر گذاشته چکار باید بکنم میترسم به عفونت و سرطان خدایی نکرده تبدیل بشه ...چندبارم دکتر پوست رفتم پمادهای ساختگی داده افاده نکرده و همینطور چندبارم به دکتر عفونی و مجاری ادراری مراجعه کردم قرص اسیکلوویر دادن ولی مشکلم حل نشد یعنی دیگه کارخواستی انجام ندادن ...برای درمان چکار باید کنم؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر رضا ولی پور شنبه ۸ آبان ۰( 2 سال پیش)

      قرص آسیکلوویر روزانه ۴۰۰ به مدت ۳-۶ ماه بخور 

درحال دریافت اطلاعات