متخصص زگیل تناسلی در کلینیک تابان تهران

دکتر رضا ولی پور متخصص زگیل تناسلی در کلینیک تابان هستند که سالهاست در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارند.

مطب دکتر ولی پور: کلینیک تابان

آدرس : تهران – شهرک غرب – خیابان شهید دادمان – انتهای خیابان درختی – پلاک ۱۰۰

دوشنبه و چهارشنبه : کلینیک تابان | ساعت ۱۵ تا ۲۰

میزان موفقیت کرایوتراپی برای درمان زگیل تناسلی چقدر است؟

در کرایوتراپی برای از بین بردن زگیل های کوچکتر، معمولا به یک جلسه و  برای زگیل های بزرگتر نیز به چند جلسه ی درمانی نیاز خواهید داشت و معمولا جلسات ۲ تا ۳ هفته با هم فاصله دارند. پزشک برای درمان زگیل، به احتمال زیاد از کرایوتراپی استفاده می کند. کرایوجراحی معمولاً ۵۰ تا ۷۰% زگیل ها را بعد از ۳ یا ۴ جلسه ی درمانی رفع می کند. کرایوتراپی می تواند زگیل های تناسلی را از بین ببرد، اما آنها را ریشه کن نمی کند. از مراقبت های بعد از کرایوتراپی چه می دانید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

کلینیک زگیل تناسلی تابان در غرب تهران

زگیل‌ تناسلی پرخطر می‌تواند عفونت‌هایی در ناحیه تناسلی ایجاد کند که عوارض جدی برای سلامتی به همراه دارد. این زگیل‌ها ممکن است به طور مستقیم به سرطان تناسلی منجر نشوند، اما به عنوان فاکتورهای خطر افزایش ابتلا به برخی از سرطان‌های تناسلی مانند سرطان دهانه رحم، آلت تناسلی و سایر اندام‌های تناسلی به حساب می ایند.

همانطور که می دانید یکی از نیازهای بیماران  مبتلا به زگیل، فـراهم نمودن مجموعه اقدامات درمانی است که درآن، امکان دسترسی آسان به متخصص جهت بررسی روند بیماری و کنترل عوارض آن، استفاده از خدمات آموزشی، هدایت و راهنمائی صحیح جهت افزایش سطـح آگاهی، تغییر در نگرش و عملکرد بیماران- امکـان دریافت خدمات بالینـی متناسب با بیماری  مطـابق با استانداردهای بین المللی و استفاده از خدمات کلینیک آنلاین انتظار می رود، تا از این طـریق بتوان با ارائه مجموعه اقدامات مراقبتی جامع، پیگیری و تماس با بیماران، ضمن جلوگیری از اتلاف وقت مـراجعین و پـرداخت هزینه های غیر ضروری، به ارتقاء سلامتی آنان از طریق کنترل صحیح و مناسب بیماری دست یافت.

هدف اولیه در کلینیک زگیل تناسلی تابان در غرب تهران، تأمین خدمات پزشکی برای انواع بیماری ها از جمله زگیل بوده است و تا کنون بیش از یکصد هزار نفر از بیماران در این مرکز تشکیل پرونده داده اند. در حال حاضر در این مرکز علاوه بر ارائه خدمات تشخیصی درمانی برنامه های توانمند سازی بیماران، پی گیری و مراقبت از آنان فراهم شده است و در آینده بخش های جدیدی راه اندازی خواهد شد.

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم