دکتر ولی پور
متخصص و فوق تخصص اورولوژی

از دکتر بپرسید

درد بیضه - پرسش ۱۵۱۶۹

  • تصویر کاربر امین پنجشنبه ۲ بهمن ۹۹( ۱ ماه پیش) تعداد بازدید: ۱۶ بیضه
    سلام دکتر خدا خیرتون بده منم دانشجوی پزشکی هستم. سعی میکنم بعد فارغ التحصیلی مثل شما رایگان به سوالات جواب بدم.
    بنده ۱۰ روز بعد استفاده از فیناسراید جهت ریزش مو، دچار درد بیضه راست و خستگی شدید شدم. درد مبهم بود و بعضا شدید تر میشد. دارو رو قطع کردم ولی دو هفته بعد دردم ادامه داشت. درد در ناحیه فوقانی بیضه، احساس ناراحتی در سمت راست، درد در اینگوینال راست و بعضا چپ و حتی درد پای راست.
    علائم دیگر شبیه به سرطان بیضه: افزایش دمای بیضه ها، کمر درد، خستگی و خواب آلودگی، درد و ناراحتی مزمن و خفیف زیر شکم.
    سونوگرافی بیضه رو انجام دادم و چیزی نشون نداد. سونو اینگوینال راست هم انجام دادم و فتق مستقیم نشون داد.
    آیا ممکنه اینها علائم فتق باشه؟ امکانش هست سونو خطا داشته باشه و سرطان بیضه داشته باشم؟
    و اینکه آیا راه فتق فقط جراحی هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر رضا ولی پور پنجشنبه ۲ بهمن ۹۹( ۱ ماه پیش)

      سرطان نداری نگران نباش -میگی در سونوگرافی فتق نبوده پس فتق هک نداری -ی سونوگرافی شکم و لگن انجام بده اگر نرمال بود student disease گرفتی