از دکتر بپرسید

.... - پرسش ۲۳۳۶۵

  • تصویر کاربر بهزاد چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱( ۲ ماه پیش) تعداد بازدید: ۲۵ مثانه
    سلام اقای دکتر من جوان ۱۸سال هستم تقریبا ۱سال پیش بدنسازی میرفتم و سوزنی ب نام سوما تروپین استفاده کردم برای عضوله سازی تقریبا دوما بعد سوزن کم کم احساس میکردم که مثانم موقع ادرار خوب خلی نمیشه بیشتر شب موقع خواب اذیت میشدم باید چن بار پشت سرهم ب دستشویی میرفتم علاوه بر این موقع رابطه جنسی کلا اسپرم خیلی کم بیرون میزنه یعنی بیشترش همراه با ادرار تخلیه میشه بیرون انگار نیاز ب ی فشار داره که بیرون بزنه بعد کلا شکم درد ناجور هم دارم بیشتر پایین نافم. واسه همین ادرارم بالا ۵بار پیش دکتر رفتم هی از مثانم و کلیه ها سونگرافی میگیرن و میگین مشگلی نداری حتی ی بار الکی یکیشون تشخیص نادرست دادن و سون نوشتن برام که بعد استفاده سون الان خیلی اوضام خراب شده کلا درد در الات تناسلی و خارش زیاد در بیضه ها م دارم ولی اخرین باری که دکتر رفتم گفتن باید بری پیش دکتر مغز و اعصاب حالا پیشنهاد شما چیه اقای دکتر خواهشا میکنم هر نظری دارید که سلامتیمو ب دست بیارم دریغ نکنید
    1. تصویر کاربر دکتر رضا ولی پور چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱( ۲ ماه پیش)

      ویزیت آنلاین یا مراجعه حضوری داشته باشید 

سوال بپرسید  مشاوره تلفنی  صفحه اصلی