بهترین جراح کلیه در غرب تهران

زمانی که شما به یک مشکل یا بیماری کلیوی دچار می شوید، مراجعه ی زود هنگام به یک متخصص کلیه می تواند از بیماری های مزمن کلیه جلوگیری کند و به بهبود و حفظ سلامت شما کمک بزرگی کند. متخصص کلیه، در تمام مراحل درمان و تصمیم گیری های مربوط به سلامت کلیه در کنار شما خواهد بود. سوالات زیادی در این زمینه مطرح می شوند مانند اینکه، بهترین جراح کلیه در غرب تهران چه کسی است؟ چگونه می توانید مناسب ترین دکتر کلیه را انتخاب کنید؟ در ادامه، مهم ترین فاکتورهای مربوط به انتخاب بهترین دکتر کلیه در تهران را توضیح خواهیم داد.

انتخاب یک متخصص کلیه

برای شروع می توانید یک لیست از متخصصین کلیه که توسط پزشک عمومی، خانواده، دوستان یا سایر متخصصان علم پزشکی، توضیه و پیشنهاد می شوند را تهیه کنید. سپس، از طریق اینترنت درباره ی کیفیت، رضایت بیمار و مدرک های پزشک مورد نظر تحقیق کنید. بعد از آن، زمانی که یک لیست کوچک از افراد دلخواه خود گلچین کردید، می توانید با تماس به تک تک مطب ها، یک قرار برای مشاوره تنظیم کنید و نوبت بگیرید.

بهترین جراح کلیه

تحقیق درباره ی مدرک ها و گواهی نامه تخصص پزشک

مدرک دانشگاهی یکی از مهم ترین فاکتورها در زمان انتخاب بهترین جراح کلیه در غرب تهران می باشد. این مدرک نشان می دهد که پزشک مورد نظر شما، تمرینات و تحصیلات مورد نیاز را پشت سر گذاشته و توانایی و تجربه ی کافی در زمینه ی درمان مشکلات کلیوی را دارد. همچنین، اطمینان حاصل کنید که متخصص نفرولوژی مد نظر شما دارای سوء پیشینه هایی از قبیل کار غیر قانونی یا مشکلات انضباطی نباشد. شما می توانید با یک جست و جوی اینترنتی، محل اخذ مدرک، بیمارستان دوران تحصیلی، سابقه ی سوء پیشینه انضباطی و فعالیت های غیر قانونی متخصص نفرولوژی مورد نظرتان را بررسی کنید.

میزان تجربه ی بهترین دکتر کلیه در تهران

زمانی که پای سلامتی شما در میان باشد، تجربه ی پزشک از اهمیت بالایی برخوردار است! هرچه تجربه ی متخصص کلیه در زمینه ی بیماری شما یا عمل مربوط به آن بالاتر باشد، خیال شما از بابت درمان درست و بهبودی نیز راحت تر خواهد بود. در اولین مراجعه درباره ی اینکه متخصص مورد نظر، چند بیمار با مشکل شما را درمان کرده است، سؤال بپرسید. اگر مشکل شما نیاز به عملی خاص دارد، درباره ی تعداد عمل های مشابهی که پزشک انجام داده است، خطرات احتمالی عمل و تجربیات قبلی پزشک مورد نظر خود تحقیق کنید.

تحقیق درباره ی کیفیت بیمارستان

بیمارستان پزشک شما، بیمارستان شما نیز خواهد بود. به همین دلیل، از کیفیت بیمارستان و مخصوصاً بخش دیالیز آن مطمئن شوید. از آنجایی که بیماران بستری شده در بیمارستان های سطح بالا از خدمات درمانی بالاتری برخوردار می شوند، کیفیت بیمارستان نقش مهمی در بهبودی شما دارد. علاوه بر این، اگر محل بیمارستان برای شما اهمیت دارد، باید قبل از انتخاب پزشک به این مورد نیز توجه کنید. شما به بیمارستانی نیاز دارید که در صورت بروز هر گونه مشکلی بتوانید به آن مراجعه کنید.

طرز برخورد پزشک

از بین گزینه های خود، بهترین دکتر کلیه در تهران را انتخاب کنید. شخصی که با او احساس راحتی کرده و پاسخ تمام سؤالات خود را بدون مشکل دریافت می کنید. پس از اولین ملاقات با متخصص نفرولوژی، می توانید یک سؤال مطرح کنید و طرز برخورد و پاسخگویی پزشک را مورد بررسی قرار دهید. آیا پزشک از سؤال شما استقبال کرد و پاسخی کامل و قابل فهم را به شما ارائه داده است؟ پس از اتمام ویزیت، احساس می کنید پزشکتان بی حوصله بود یا خوش برخورد؟ متخصصی را انتخاب کنید که شما را درک کند، نظرات شما درباره ی نوع درمان را در نظر بگیرد و به تصمیم گیری شما احترام بگذارد.

خواندن نظرات سایر بیماران

خواندن نظرات بیماران گذشته ی یک پزشک باعث می شود که شما در زمینه ی سبک کار و کیفیت متخصص نفرولوژی مورد نظر خود، آگاهانه تر تصمیم بگیرید. بازخورد های ثبت شده توسط بیماران، معمولاً نشان دهنده ی تجربه ی فردی بیماران از نوبت دهی، زمان انتظار در مطب، فضای مطب و برخورد کارکنان آن است. شما می فهمید که بیماران چقدر به این پزشک اطمینان دارند، پزشک چقدر برای هر بیمار وقت و انرژی صرف می کند و چگونه به پرسش های بیماران پاسخ می دهد.

موقعیت مکانی

پزشک ایده آل شما باید از یک موقعیت مکانی خوب برخوردار باشد، تا برای هر بار ویزیت به زحمت نیفتید. بنابراین فاصله ی زمانی مطب پزشک تا خانه یا محل کارتان را، در نظر بگیرید.

پوشش بیمه

یکی دیگر از مهم ترین فاکتورها در انتخاب بهترین دکتر کلیه در تهران، پوشش بیمه ی شما می باشد. برای اینکه مطمئن شوید با صرف کمترین هزینه، از بیشترین امکانات برخوردار خواهید شد، باید در ابتدا یک متخصص نفرولوژی انتخاب کنید که تحت پوشش بیمه ی شما باشد.

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر امیر شنبه ۱۱ دی ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 180 مشاهده پرسش
    سلام وقت شما بخیر
    من عمل tul انجام دادم و استنت دبل جی دارم، الان زمانی که ادرار میکنم، حس میکنم ادرار سر آلتم گیر می‌کنه و گاهی سوزش هم دارم.
    میخواستم ببینم طبیعیه؟
    1. تصویر کاربر دکتر رضا ولی پور شنبه ۱۱ دی ۰( 2 سال پیش)

      بله

  • تصویر کاربر غلامرضا شنبه ۱۱ دی ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 142 مشاهده پرسش
    سلام و عرض ادب
    امیدوارم حال و احوالتون خوب باشه

    ببخشید من فشار خونم 16 روی 9 هست.
    اقدام کردم برای معافیت سربازی. به من گفتن باید علاوه بر شرط فشار خون , شرط اسیب به ارگان های هدف رو هم داشته باشم. یعنی اسیبی بر کلیه
    یا عروق (بجز چشم)وارد شده باشه.

    میشه من رو راهنمایی کنید و بگید که به کدوم فاکتور ها توجه کنم ؟ یا دنبال چه مشکلات شایعی بگردم تا بتونم معافیت بگیرم؟
    میدونم سوال من کلی هست اما امیدوارم که کمکم کنید.خیلی ممنون از شما
    1. تصویر کاربر دکتر رضا ولی پور شنبه ۱۱ دی ۰( 2 سال پیش)

      به فوق تخصص نفرولوژی مراجعه کن 

  • تصویر کاربر بهاره دوشنبه ۱ آذر ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 155 مشاهده پرسش
    کلیه حاوی کیست متعددومیکرولیتیازیس پراکنده بانمای کلیه پلی کیستیک بدون هیدرونفروز سایزکیست کلیه راست3.50mmکلیه سمت چپ4.8mmاکوی پارانشیمال هردوکلیه افزایش یافته
    1. تصویر کاربر دکتر رضا ولی پور دوشنبه ۱ آذر ۰( 2 سال پیش)

      به فوق تخصص نفرولوژی مراجعه کنید 

درحال دریافت اطلاعات